Pakiet okularów nr 1
Ta zawartość uwzględnia okulary dla Yu, Yukiko, i Teddie. Po ich wybraniu dana postać będzie walczyć w okularach. Łącznie uwzględniono dane 24 okularów. UWAGA: ta zawartość do pobrania jest uwzględniona w Pełnym pakiecie okularów.