Pakiet Nyvoss Hex
Pakiet Nyvoss Hex zawiera wyjątkowy zestaw farb Hex Paint dla pojazdów Nyvoss. W pakiecie znajdują się również felgi Vortex oraz 5 dodatkowych naklejek umożliwiających personalizację samochodu.