Pakiet niedoli Wulfa
Krew rodu Wulfów znów płonie w pragnieniu walki! Pakiet niedoli Wulfa zawiera kostium Wulfa-samotnika, pakiet broni Wulfa-samotnika, 550 starożytnych monet do wydania w Pirackim Emporium oraz dodatkowo 25 000 sztuk złota do wydania w sklepach w przystaniach.