Pakiet niebiańskich kompanów
Rozświetl każde pomieszczenie dzięki promiennemu strojowi lub wprowadź na pokład swojego statku prawdziwą kocią gwiazdę. Pakiet niebiańskich kompanów zawiera zestaw kostiumów gwiazdy przewodniej, kota gwiazdy przewodniej, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium i prezent w postaci 25 000 sztuk złota.