Pakiet na 10. rocznicę
Zdobądź ograniczony czasowo specjalny pakiet na 10. rocznicę, aby otrzymać specjalnego zwierzaka, Drakona Smoczego Władcy Luthera, do pary z nowym żołnierzem Smoczym Władcą Lutherem (niezawartym w pakiecie). Otrzymasz także kilka zasobów premium dla poszukiwaczy przygód na dowolnym poziomie, w tym Płonące Znaki pozwalające otworzyć dziesięć specjalnych Płonących Skrzyń w trybie PVP, 10 Lśniących Kluczy służących do odblokowania wiedzy o żołnierzach oraz 100 punktów VIP! Ten pakiet zawiera: - Nowego zwierzaka: Drakona Smoczego Władcy Luthera - 10 Lśniących Kluczy - 100 Płonących Znaków - 100 punktów VIP Całą zawartość tego dodatku DLC można odebrać za pośrednictwem poczty w grze.