Pakiet Mroczny Rycerz
Doświadcz porywającej sceny pościgowej z ikonicznego filmu, wraz z super pojazdami i bombową akcją. Graj jako legendarny Mroczny Rycerz i komisarz Gordon oraz Joker i jego goryle, ścigając policyjną eskortę Harveya Denta. Pozostałe grywalne postacie to Bane i Kobiet-Kot.