Pakiet marynarzy morza piachu
Przyozdób swego pirata bronią i strojem z odległego królestwa pustynnego. Każdy, kto płynie jako część załogi, może wyposażyć strój załogi, który towarzyszy strojowi twojego kapitana. Pakiet marynarzy morza piachu zawiera zestaw załogi morza piachu, bronie, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz 25 000 sztuk złota w prezencie.