Pakiet Marvel: Agenci T.A.R.C.Z.Y.
Po nieudanej próbie zawarcia pokoju z tajemniczą rasą Inhumans drużyna wpadła w poważne tarapaty. Inhumans zajęli lotniskowiec T.A.R.C.Z.Y., a Agenci muszą stawić czoła nowemu zagrożeniu i odkryć tajemnice życia po życiu. Pakiet zawiera 11 grywalnych postaci i nowy pojazd!