Pakiet Marauder
Ten pakiet zawiera kombinezon Marauder Suit i broń AL-9 Clearcutter. Kombinezon Marauder Suit: wytrzymały pancerz z silnikami odrzutowymi i łączem zwiększającym zadawane obrażenia. AL-9 Clearcutter: karabin „Triple Threat” dziesiątkuje wrogów, a J-111 Hydraulic Eviscerator sprawdza się w zwarciu.Wchodzi w skład Pakietu przetrwania na Tau Volantis.