Pakiet map „Fenix Rising”
Posiadacze karnetu sezonowego Gears of War 3 NIE POWINNI KUPOWAĆ tej zawartości tutaj. W przeciwnym razie będą musieli ponownie za nią zapłacić.Ten pakiet dodaje pięć nowych map do gry wieloosobowej: akademię, kowadło, głębiny, blok więzienny i przeróbkę mapy "Eskalacja" z pierwszego Gears of War. Zawiera on również 250 punktów gracza i cztery nowe postaci do gry wieloosobowej: rekruta Claytona, dzikiego grabieżcę, a także nowe odmiany Thrashball Cole'a i dzikiego kantusa. Właściciele przepustki sezonowej powinni pobierać to uaktualnienie przez sklep w grze, by uniknąć podwójnej opłaty.