PAKIET MALOWAŃ LOGITECH
Reprezentuj na torze swój ulubiony zespół eSportowy z Ameryki Północnej i skorzystaj z sześciu niesamowitych malowań dla Cloud 9 i Team SoloMid. Znajdziesz tu też fantastyczne malowanie rentgenowskie, stworzone przez utalentowanych grafików ze Slightly Mad Studios. Zyskaj dostęp do malowań, wybierając je w Moim Garażu. Malowania dostępne są dla następujących samochodów: Pagani Zonda R, Ford Mustang Boss 302R, BMW M3 GT4, Ginetta G55 GT3, Marek RP339h LMP1, RWD P30 LMP1, Ruf RGT-8 GT3.