Pakiet majestatycznej sowy
Suwereni nieba i morza! Zwiększcie swój majestat dzięki zwierzakowi Puszczykowi i innym przedmiotom z zestawu majestatycznego suwerena. Olśniewajcie w kapeluszu, kurtce, koszuli i portkach majestatycznego suwerena. Gest „Łamacz czaszek” dopełni wygląd i zademonstruje prawdziwą potęgę. Zestaw zawiera również kordelas i żagle suwerena, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz darmowy bonus w wysokości 10 000 sztuk złota.