Pakiet Maga II
Gdy opowiada się historie o największych magach wszechczasów, zawsze pojawia się jedno imię — Aldenon Mądry. Tylko ci, którzy są godni jego spuścizny, otrzymują jego mistyczne artefakty. Teraz przyszła kolej na ciebie. Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla magicznie uzdolnionej postaci i magów z twojej drużyny.