Pakiet łączony Minecrafta Pora na przygodę!
Pora na przygodę, chwyć za narzędzia, bo idziemy do świata o wielu blokach. Zbudź Jake'a, czyli psa, i Finna, czyli człowieka, i jeszcze kilku ich przyjaciół, w końcu pora na przygodę... z tym pakietem łączonym! Zawiera on Twoje ulubione postaci z Pory na przygodę!, Krainę Ooo, zrobione na miarę tekstury, interfejs użytkownika w stylu Beemo oraz oryginalną ścieżkę dźwiękową.