Pakiet korzyści
Zestaw 5 kart zapewniających Larze określone przywileje podczas wyprawy. Idealne rozwiązanie dla graczy chcących uzyskać lekką przewagę. Z kart można korzystać we wszystkich dodatkowych trybach rozgrywki.