Pakiet kolorów dla Gargosa
Premiowy pakiet kolorów dla Gargosa. Zawiera barwy złotą i platynową, Golden God i Argent Shroud. Aby z nich skorzytać, trzeba mieć wojownika Gargosa z Killer Instinct.