Pakiet klejnotów 67
Zawiera 67 klejnotów, których można użyć w grze „Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL”. Klejnoty są w grze walutą, którą można wykorzystać w sklepie do zakupu pakietów kart i akcesoriów.