Pakiet klejnotów 360
Zawiera 360 klejnotów (w tym 25 klejnotów bonusowych), których można użyć w grze „Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL”. Klejnoty są w grze walutą, którą można wykorzystać w sklepie do zakupu pakietów kart i akcesoriów.