Pakiet klejnotów 140
Zawiera 140 klejnotów (w tym 6 klejnotów bonusowych), których można użyć w grze „Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL”. Klejnoty są w grze walutą, którą można wykorzystać w sklepie do zakupu pakietów kart i akcesoriów.