Pakiet First Contact
Zawiera kombinezon First Contact Suit i broń Negotiator.Kombinezon First Contact Suit: zaprojektowany przez SCAF z myślą o spotkaniach z „istotami nieznanego pochodzenia”. Ma gruby pancerz i złocistą powierzchnię, chroniącą przed skutkami długiego przebywania w przestrzeni kosmicznej.Negotiator: „podkręcony” miotacz cząsteczek, który jednym strzałem może poćwiartować dowolną istotę żywą wielkości człowieka. Zamontowany u dołu pistolet linowy umożliwia cięcie tkanek żywych z dystansu.