Wzbogać wygląd swych miast, zmieniając wystrój rynków i kościołów dzięki niesamowitym odmianom fasad! Rozraduj swych mieszkańców nowymi fontannami oraz pomnikami i zazieleń miasta, sadząc przepiękne palmy, drzewa i kaktusy. Użyj nowych straganów i zorganizuj festiwal kulinarny swych marzeń. Skorzystaj z trzech nowych systemów upiększania miasta – z nowych murów, tropikalnych kwietników i latarni festiwalowych.