Pakiet fabularny „Poe walczy o przetrwanie”
Pakiet fabularny „Poe walczy o przetrwanie” wzbogaca grę LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy o zupełnie nową przygodę, która nie pojawiła się w filmie. Po brawurowej ucieczce z rąk Najwyższego Porządku Poe Dameron trafił na Jakku, gdzie musi odszukać BB-8 i zdobyć statek, którym odleci z tej pustynnej planety. Czy uda mu się uniknąć niebezpieczeństw i powrócić do Ruchu Oporu?