Pakiet dowódcy - Forge
Kup Dowódcę Johna Forge'a i graj nim w Halo Wars 2. Sierżant John Forge: zdolny żołnierz, doświadczony dowódca i urodzony awanturnik. W pierwszej części Halo Wars Forge poświęcił życie, by ratować swój statek i cały rodzaj ludzki. Teraz powraca zza grobu, aby pokazać Atrioxowi i Wygnańcom jak marines radzą sobie z obcymi wichrzycielami. Hurra! Do użycia jedynie w grze Halo Wars 2.