Pakiet DLC Oaza
Specjalnie od magazynu MAXIM! Aktualizacja zawiera mapę gry wieloosobowej "Oaza" oraz tryb "Egzekucja". W jej skład wchodzi również aktualizacja kompatybilności wymagana do trybu tworzenia gry w rozgrywce online.