Pakiet DLC Nowy Jork - Tom Clancy's The Division 2
PAKIET DLC NOWY JORK DO GRY TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 OBEJMUJE: - Rozszerzenie Władcy Nowego Jorku. - DLC Bitwa o Brooklyn. - Doładowanie do 40. poziomu, dzięki któremu możesz przejść od razu do kampanii w ramach Bitwy o Brooklyn. - Dwie nowe nazwane strefy w otwartym świecie. - Nowe oraz odświeżone umiejętności, wyposażenie i przedmioty egzotyczne. - Zwiększenie pojemności skrytki. W rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku ruszasz w pościg za swoim największym wrogiem, Aaronem Keenerem, zbuntowanym byłym agentem Division, który przejął kontrolę nad Nowym Jorkiem. W DLC Bitwa o Brooklyn tytułowa dzielnica jest względnie spokojnym miejscem, gdzie cywile mogą razem pracować i żyć, podczas gdy Manhattan pustoszą wrogie frakcje i walki w Strefie Mroku. Niestety, los Brooklynu zawisł na włosku, gdy Czyściciele przedostali się na drugi brzeg rzeki. Pakiet DLC Nowy Jork do gry Tom Clancy’s The Division 2 zawiera dodatkowe treści oraz rozszerzenia i do działania wymaga podstawowej wersji gry.