Pakiet DLC British GT
Ten nowy pakiet DLC oferuje najbardziej kultowe obiekty Wielkiej Brytanii: – Donington Park Circuit – Oulton Park Circuit – Snetterton Circuit DLC dodaje również do gry ponad 40 nowych malowań i 70 kierowców sezonu 2019 wraz z osobnym sezonem mistrzostw. Ten nowy sezon można też rozegrać w autach klasy GT4 (jak i klasy mieszanej) pod warunkiem posiadania również PAKIETU DLC GT4. Gracze, którzy nie posiadają PAKIETU DLC BRITISH GT, wciąż mogą rozegrać niektóre wyścigi GT na torach wchodzących w skład gry podstawowej (Silverstone, Spa-Francorchamps, Brands Hatch); cały sezon jest dostępny wyłącznie dla posiadaczy PAKIETU BRITISH GT.