Pakiet dla fanów: Zestaw pioniera
Kupując ten opcjonalny dodatek DLC, wspierasz ciągły rozwój gry Lightyear Frontier, a w zamian dostajesz elementy kosmetyczne w grze! Zestaw pioniera zawiera: 1 alternatywną skórkę mecha: wyraź swego wolnego ducha dzięki niestandardowej skórce Ligi pionierów dla twojego mecha! 1 alternatywne domostwo: przytulny namiot dla tych, którzy lubią obozować podczas przebywania w głuszy. Dodatkowe dekoracje: teleskop, stół pod mapy i składane krzesełko kempingowe. Te dekoracje pomogą ci zaakcentować ducha odkrywcy! Ten pakiet będzie dostępny tylko podczas wczesnego dostępu / pokazu gry.