Pakiet Człowiek ze Stali
Pomóż Jor-Elowi, jego żonie Larze i ich robotowi Kelexowi wysłać małego Supermana, Kal-Ela, w kosmos w stronę Ziemi, kiedy Krypton pogrąża się w chaosie. Znajdź wejście do domu Jor-Ela, walcz z inwazyjnymi siłami generała Zoda oraz nim samym, by uratować Supermana.