Pakiet Commando Madness
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Ex-Axton oraz skórkę Delicious Flesh dla klasy Commando. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.