Pakiet broni warstwowej łowcy „Stracony kod”
Czy to dziedzictwo zaginionej cywilizacji? Cenny zestaw broni warstwowych z niespotykanym mechanizmem transformacyjnym! Zawartość: - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Asca”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Kiri” - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Carnhan” - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Rah”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Mia”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Nir”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Mjo”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Alos”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Labr”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Sara”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Telth”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Kera”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Jura”. - Broń warstwowa łowcy „Stracony kod: Iru”. Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. – Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień wyposażenia warstwowego w skrzynce na przedmioty. Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty ani umiejętności. – W zależności od rodzaju broni efekty chowania/dobywania broni warstwowej łowcy z serii „Stracony kod” mogą nie być wyświetlane podczas chowania/dobywania broni specjalnej. *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.