Pakiet Assassin Madness
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Murder of Cr0ws oraz skórkę The Nature of Fear dla klasy Assassin. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.