Pakiet aplauzu
Wywołaj tremę i stąpaj po deskach pokonanych wrogich pokładów! Pakiet aplauzu zawiera pakiet ubrań teatralnego łotra, kordelas teatralnego łotra, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim Emporium oraz bonus w wysokości 25 000 sztuk złota do wydania w przystaniach.