Pakiet aktywacyjny - Tom Clancy’s The Division 2
Oprócz 500 Kredytów Premium, Pakiet aktywacyjny zapewnia dodatkowe 250 Kredytów oraz taktyczny miejski strój ghillie. Pakiet ten, idealny dla graczy pragnących dopracować swój wygląd i zwiększyć wrażenia czerpane z gry, zapewnia elementy zmiany wyglądu w bardzo atrakcyjnej cenie. Świetne rozwiązanie dla tych, którzy szukają lepszego kamuflażu w jak najniższej cenie. Skorzystaj z tej oferty, aby otrzymać: - Jeden (1) uniform Miejski szczur: miejski strój ghillie. - 500 Kredytów Premium: do wykorzystania w sklepie w grze. - 250 Kredytów Premium (dodatkowo): do wykorzystania w sklepie w grze.