Pakiet 14 000 Kredytów Premium - Tom Clancy’s The Division 2
Zdobądź pakiet i odbierz 10 000 Kredytów Premium oraz 4000 Kredytów premii. Za Kredyty Premium możesz kupować w grze przedmioty, takie jak stroje, emotki, skórki broni itp.