Paczka dowódcy Ironcast
Wzbogać swój arsenał, zyskaj dwóch dodatkowych mechów i dowódców Ironcast. Zestaw zawiera: Pakiet Stirling Pakiet Stirling obejmuje dodatkowego mecha Ironcast o nazwie „Stirling”, a także nowego dowódcę. Stirling używa magnetycznego działa dywersyjnego, które poraża wrogie cele strumieniem energii elektrycznej. Pakiet Windsor Pakiet Windsor obejmuje mecha Ironcast o nazwie „Windsor”. Jest on wyposażony w wyjątkowe narzędzie, przy użyciu którego może wykraść przeciwnikowi warstwę tarcz osłonowych i osłabić go, równocześnie wzmacniając własne systemy obronne.