Paczka Champions
Podkręć grę dzięki Halo 4 Champions, niesamowitej kolekcji map, pancerzy, modyfikacji, zawierającej ponadto zupełnie nowy rodzaj gry Rykoszet i mod pancerza Stabilizator. Paczka Halo 4 Champions oferuje pakiety Strzał w Dziesiątkę, Stalowe Skórki i Pancerz Infinity, jak również zupełnie nowe sposoby na personalizację Spartanina za pomocą pięciu wzorów kolorystycznych pancerza, pięciu modyfikacji broni i ośmiu postaw Spartan, które można wykorzystać w karcie gracza.