Pac Steps BGM
Czas wzbogacić utwory techno i trance z gry PAC-MAN Championship Edition DX o drum ‘n’ bass! Prawdziwe instrumenty nadają muzyce z pierwszej połowy gry bardziej organiczne brzmienie, w drugiej usłyszycie zniekształcone, elektroniczne kawałki. Mało tego, w zestawie znajduje się również podwójna melodia z Pac-Manii, spróbujcie ją znaleźć!Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.