Pac is Back Skin
Z właściwą sobie brawurą postacie z komputerowej kreskówki „Pac-Man and the Ghostly Adventures” przejęły grę PAC-MAN Championship Edition DX+, by uczcić swój telewizyjny debiut! Wprowadź do gry postaci oraz grafiki z kreskówki i przenieś wszystkie swoje poziomy do świata „PAC-MAN and the Ghostly Adventures!” Postacie z serialu pojawią się nawet w grafice.Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.