P6 Selection Rookie Pack
Poznaj swojego ulubionego intensywnego bohatera! Wybierz swoją ulubioną postać P6 dzięki temu specjalnemu pakietowi dla początkujących! Zawartość pakietu: - Bilet wyboru postaci P6 (~Nathan) x1 *Ten dodatek daje natychmiastowe korzyści po zakupie. Zwroty nie są możliwe. *Dostępna postać może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. *Postacie P6+ już posiadane nie mogą być wybrane z tego biletu.