P5 Selection Pro Pack
Zagraj w trybie 3 na 3 FreeStyle ze swoją ulubioną postacią z P5! Zdobądź kartę umiejętności wybranej postaci dzięki Biletowi Growth Box! Najlepsza oferta dla profesjonalnych graczy jest tutaj! *Składnik pakietu: - Bilet wyboru postaci P5 (~Nathan) x1 - Bilet Growth Box do wyboru x15 *To DLC zapewnia natychmiastowe korzyści po zakupie. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy. *Opcja postaci do wyboru może ulec zmianie bez powiadomienia. *Postaci z P5+ nie mogą zostać wybrane z tego biletu.