Bum Simulator
Bum Simulator to sandboksowa gra pełna niestosownego humoru i niezapomnianych postaci. Oprócz codziennej próby przetrwania możesz cieszyć się wieloma wyjątkowymi zajęciami. Możesz rzucać w ludzi gołębiami i patrzeć jak panikują. Niewystarczająco zabawne? Dodaj materiały wybuchowe do swoich ptaków, aby siały totalny chaos. Dalej nieusatysfakcjonowany? Poczekaj, aż zobaczysz w pełni ulepszoną umiejętność gołębiego tornado... Zmieszaj alkohol z rzeczami, które znalazłeś na ziemi, aby stworzyć potężne mikstury. Wypij je (jeśli się odważysz), aby się wzmocnić, albo rzucaj nimi w przeciwników, aby wywołać niszczycielskie efekty. Każdy menel potrzebuje własnego wózka sklepowego. Twój ma na imię Carl i jest twoim zaufanym ruchomym ekwipunkiem. Jest też twoim najlepszym przyjacielem (nie, serio). Pokochasz go — obiecujemy! Zmutowani szczuroludzie w kanałach, rodem z lat osiemdziesiątych? Niestabilny psychicznie klaun z hakiem zamiast dłoni? Znudzony bogacz, który każe ci bić losowych ludzi na ulicy? Mamy ich wszystkich i jeszcze więcej! Poznasz ich w trakcie podążania zwariowaną ścieżką fabularną (tak, ta gra posiada fabułę!) Codzienne przetrwanie bywa męczące, więc czemu nie odpocząć i nie zdrzemnąć się w przytulnym schronieniu? Podbijaj, buduj i personalizuj swoje kartonowe bazy do woli. Tylko pamiętaj, aby je ufortyfikować, bo najazdy konkurencyjnego gangu meneli są nieuniknione! Wytwarzanie przedmiotów ułatwia życie. Zbieraj materiały i przetwarzaj je, aby ulepszać i rozbudowywać swoją bazę. Zmęczony szukaniem jedzenia? Zbuduj doniczki i zasiej jakieś warzywa. Potrzebujesz silniejszych gołębi? Lepiej ulepsz swój gołębnik. Zbieranie złomu stało się nudne? Rekrutuj innych meneli, aby odwalali za ciebie ciężką robotę. Jeśli się postarasz, to możesz zbudować w pełni samowystarczalną menelską bazę! Słuchajcie, słuchajcie! Każda postać w grze ma podłożony głos. Każda linijka dialogu ocieka emocjami i charakterem, co sprawia, że fabuła i atmosfera są okropne... e... okropnie dobre!