Ox Queen Character Pack
Ox Queen, wielka postać w społeczności online, pojawia się na korcie FS! Wkrótce dołączysz do jej fanów, przyciągnięty jej “kinky” urokiem i kreatywnymi umiejętnościami na korcie! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Ox Queen ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Ox Queen ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli masz już Przepustkę Postaci, Ox Queen zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów.