Owlen and the Whispering Woods
Rozpocznij pełną emocji podróż przez zaczarowane lasy, gdzie magia czai się w każdej gałęzi i cieniu. Jako mała sowa, prowadzona przez łagodne duchy, szybujesz nad świetlistymi bagnami, szepczącymi drzewami i starożytnymi gajami. Twoim celem jest przywrócenie równowagi poprzez przelot przez magiczne kręgi, które budzą rośliny, ożywiają dziką przyrodę i przywracają życie zapomnianym lasom. W trakcie podróży znajdziesz okruchy pamięci ukryte pod koronami drzew, w dziuplach drzew lub głęboko w mglistych bagnach. Te fragmenty odsłaniają dawno zapomnianą przeszłość i pomagają ci odkryć twoją prawdziwą misję. Zbierz ich wystarczająco dużo, a nowe rejony lasu otworzą się przed tobą – każdy z własną atmosferą, historią i tajemnicami. Na początku każdego poziomu poznasz historię i znaczenie krainy, którą zamierzasz eksplorować. Duchy mogą cię wzywać podczas szybowania, oferując wskazówki, dzieląc się wspomnieniami lub prosząc o pomoc. Twoja przygoda będzie spokojną eksploracją i cichym odkrywaniem, przeplatanymi mądrością lasu i echami starożytnej opowieści.