Overwatch to zawsze dostępna i darmowa drużynowa strzelanka z bohaterami, osadzona w optymistycznej wizji przyszłości. Każdy mecz to ostateczne starcie 5 na 5 lub 6 na 6, które porywa nowymi postaciami, mapami, typami rozgrywki oraz wyjątkowymi elementami ozdobnymi! Prowadź natarcie, zasadź się na przeciwników lub pomóż sojusznikom jako jedna z ponad 40 wyjątkowych postaci w Overwatch. Połącz siły ze znajomymi, poprowadź ich do walki na ponad 25 futurystycznych mapach zainspirowanych rzeczywistymi miejscami i opanuj do mistrzostwa wiele różnych trybów gry. Rządy Szponu – Sezon 4: Bohaterowie Pusan Bądź bohaterem i wydobądź bohatera z drugiej osoby D.Mon wchodzi do walki jako najnowszy tank, by ochronić Pusan w sezonie pozwalającym na wydobywanie na polu bitwy z siebie i drugiej osoby tego, co najlepsze! Złomiarze i Szpon napadają na Pusan, więc D.Mon, nowy tank, dołącza do D.Vy i reszty oddziału MEKA, by ochronić swój dom! Wybierz ulubionego pilota w ramach wydarzenia Gwiazdy w akcji: MEKA Mania, zdobywaj gwiazdki i odblokowuj historię oddziału – twoje wsparcie pomoże jego członkom piąć się w globalnym rankingu. Potem walcząc, utoruj sobie drogę przez odświeżony Karnet Bojowy z elastyczną progresją i możliwością wyboru jednej z dostępnych legendarnych nagród. Ponadto odkrywaj zrewitalizowane wersje Pusan, Paraíso i Eichenwalde, a następnie weź udział w Drużynowych Zrywach, w których drużyny wspólnie robią postępy, a ulepszone informacje bojowe ułatwiają zrozumienie wpływu każdego z graczy. Na koniec odblokuj mityczną skórkę dla Genjiego lub mityczną skórkę broni Sojourn i inne elementy ozdobne, by uczynić swoją kolekcję kompletną!