Udaj się do Zimowej Krainy Czarów z Niezrównanym Karnetem Bojowym sezonu 20! Zawartość zestawu: – Karnet Bojowy Premium + 20 poziomów – Zdobądź do 80 mitycznych pryzmatów, aby odblokować mityczną skórkę dla Cassidy'ego lub mityczną skórkę broni Orisy – Skórki Wyższe Sfery dla Vendetty i Renifer dla Smugi – 2000 Monet Overwatch Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji postaci. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Pominięcia poziomów nie będą działać na poziomy Karnetu Bojowego powyżej 80 i nie odblokują poziomów prestiżowych. Nadmiarowe pominięcia, zakupione po osiągnięciu poziomu 80, zostaną zachowane i automatycznie wykorzystane w chwili premiery następnego sezonu. Mityczne skórki oraz opcje personalizacji są dostępne do kupienia za mityczne pryzmaty w Sklepie Mitycznym.