Overthrown
Grasz jako monarcha posiadający starożytną koronę kradnącą dusze i dającą magiczne zdolności. Twoim celem jest wykorzystać jej moc do założenia królestwa w niebezpiecznej dziczy i obronienia go przed mutantami i bandytami. Stawiaj budynki, zbieraj zasoby, uprawiaj ziemię i rób wiele innych rzeczy, aby przekształcić swoje miasteczko w potężne, samowystarczalne królestwo. Gdy zdobędziesz sławę, więcej ludzi przyłączy się do twojego sztandaru, w tym wichrzyciele, którzy będą chcieli cię obalić (mogą się wśród nich znaleźć również twoi przyjaciele w trybie kooperacyjnym dla maksymalnie sześciu graczy). BUDUJ GDZIEKOLWIEK Zbuduj królestwo od podstaw i przekształć dzicz w ojczyznę rozwiniętej społeczności. Decyduj o lokalizacji budynków, a następnie zarządzaj obywatelami, aby wszystko zautomatyzować! Nie podoba ci się, gdzie coś umieściłeś? Po prostu podnieś to i rzuć gdzieś indziej! PODNOŚ WSZYSTKO Wrzucaj całe drzewa do tartaku, aby zrobić deski, lub biegnij przez las, niosąc tartak, aby pochłonąć drzewa po drodze! Dzięki mocy twej korony zbieranie zasobów jest łatwe i przyjemne. Męczą cię już wrogowie w twojej okolicy? Podnieś legowiska potworów i umieść je w pobliżu obozów bandytów, aby ci powybijali się nawzajem (a na końcu zgarnij łup!). WALCZ JAK BOHATER ANIME Mutanty pożerają mieszkańców twojego królestwa? Biegnij przez jezioro z prędkością 100 km/h, aby uratować ich na czas! Bandyci ostrzeliwują cię ze wzgórza? Wznieś się w powietrze niczym helikopter i wykonaj wirujący atak na niczego niespodziewających się przeciwników! PRZETRWAJ KAŻDĄ PORĘ ROKU Zarządzaj zasobami i zgromadź jedzenie na zimę. Chroń swoje pola uprawne (i chłopów) przed głodnymi mutantami, aby zebrać plony. Stawiaj niszczące środowisko warsztaty z dala od domostw, aby chronić ziemię przed wyjałowieniem. I oczywiście dbaj o zadowolenie swoich ludzi — w przeciwnym wypadku dołączą do banitów. GRAJ ZE ZNAJOMYMI W Overthrown można grać offline w trybie jednoosobowym lub w grupie do sześciu znajomych w trybie kooperacji online! Ale pamiętaj — tylko jeden gracz może nosić koronę.