Overpowered 1 - Mars Infestation
Walcz z hordami agresywnych potworów w tej strzelance zręcznościowej, aby ludzkość mogła osiedlić się na nowej planecie! Jest rok 2050. Ludzkość musiała opuścić Ziemię i kolonizować Mars. Teraz musisz walczyć z hordami agresywnych lokalnych potworów, aby Twój gatunek mógł osiedlić się na nowej planecie. Overpowered 1 - Mars Infestation to dynamiczna strzelanka na przetrwanie z płynnymi animacjami i pikselową grafiką! Spróbuj siebie jako kosmiczny żołnierz i przejdź przez 4 intensywne misje fabularne, przebijając się przez jaskinie pełne obcych stworzeń. Użyj intuicyjnego sterowania dwoma drążkami, aby odważnie i szybko poruszać się po cudzym świecie z widokiem z góry i strzelać do coraz bardziej poważnych zagrożeń. Zbieraj bonusy, aby na bieżąco ulepszać swoją broń! Im szybciej zniszczysz wrogów, tym lepszy będzie Twój wynik. Użyj tego, aby zawalczyć o honorowe miejsce w tabeli liderów w trybie przetrwania. Jak długo dasz radę wytrzymać w tej nierównej walce?