Pakiet Yamaha Special Pack zawiera dwa pojazdy zbudowane specjalnie na potrzeby wyścigów. Zdobądź quad Yamaha YFZ450R SE oraz pojazd buggy Yamaha YXZ1000R przygotowany przez firmę S3 Power Sports.