OVERKILL's The Walking Dead
OVERKILL’s The Walking Dead to gra FPS z trybem współpracy dla 4 graczy, w której walcY9zysz z umarlakami i żywymi w postapokaliptycznym Waszyngtonie D.C. Czterej gracze tworzą zgrany zespół – Aidan, Heather, Maya i Grant. Każda postać ma własne drzewo umiejętności, role, niepowtarzalny styl gry i rozbudowaną historię. Teraz wspólnie prowadzą walkę o przetrwanie, w której praca zespołowa odgrywa kluczową rolę. Akcja jest szybka i zróżnicowana: eliminuj przeciwników po cichu pojedynczym ciosem bronią białą lub wytocz ciężką artylerię. Miej się na bacznośći: hordy umarlaków mogą czyhać za każdym rogiem. OVERKILL’S The Walking Dead przenosi gracza do świata, w którym jeden ruch może zamienić spokojne poszukiwanie łupów w pełną wartkiej akcji walkę o przetrwanie. Aby przetrwać w tak trudnym środowisku, Twój zespół musi wykazać się zarówno strategią, jak i umiejętnościami. Waszyngton D.C. to opustoszałe lecz wrogie miasto, w którym żywi i umarlaki są pogrążeni w wiecznym konflikcie.