Outlaw Bundle: Thief Simulator 2 x Drug Dealer Simulator
Wkrocz w cień i poznaj dwie wciągające symulacje kryminalne, w których liczy się każdy ruch, a każda decyzja ma konsekwencje. W Thief Simulator 2 stań się mistrzem skradania i precyzji. Namierzaj cele, omijaj zabezpieczenia i dokonaj perfekcyjnego napadu w świecie pełnym wyzwań i możliwości kreatywnego włamania. Następnie zmień bieg w grze Drug Dealer Simulator, w której z ulicznego naciągacza awansujesz na przestępczego króla. Zbuduj swoje imperium, zarządzaj transakcjami, unikaj prawa i przetrwaj w brutalnym podziemiu - a wszystko to starając się być o krok do przodu. Niezależnie od tego, czy przekradasz się przez okna, czy przeprowadzasz ryzykowne transakcje pod osłoną nocy, ten pakiet zapewnia pełną adrenaliny przejażdżkę po ciemnej stronie symulacji otwartego świata.